Orientačný plán bežeckého pobytu v Chorvátsku | Adria Bus s.r.o.
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie. Další informace

Aktuálne

Orientačný plán bežeckého pobytu v Chorvátsku

1. deň

Dopoludnia: Príchod na miesto, ubytovanie

Popoludní: 1. tréningová fáza (ľahký tréning)

Večer: zoznámenie účastníkov s programom, voľná debata

 

2 deň

Ráno: 7: 00-7: 30 - ranná rozcvička (ľahký beh, pretiahnutie, posilňovanie)

Dopoludnia: 10: 30-11: 30 - 1. tréningová fáza (nácvik špeciálnych bežeckých cvičení, intervalové úseky, ...)

Popoludní: 16: 30-17: 30 - 2. tréningová fáza (ľahký beh -dĺžka podľa fyzické schopnosti účastníkov)

Podvečer: Posilňovanie - s vlastnou váhou tela, kruhový tréning, strečing

Večer: Rozprávanie o tréningu, závodoch, ukážka bežeckého vybavenia, športovej výživy, debata

 

3. deň

Ráno: 7: 00-7: 30 - ranná rozcvička (ľahký beh, pretiahnutie, posilňovanie)

Dopoludnia: 10: 30-11: 30 - 1. tréningová fáza (analýza behu, intervalový tréning)

Popoludní: 16: 30-17: 30 - 2. tréningová fáza (ľahký beh -dĺžka podľa fyzické schopnosti účastníkov)

Podvečer: Posilňovanie - s vlastnou váhou tela, kruhový tréning, strečing

Večer: Rozprávanie o tréningu, závodoch, ukážka bežeckého vybavenia, športovej výživy, debata

 

4. deň

Ráno: 7: 00-7: 30 - ranná rozcvička (ľahký beh, pretiahnutie, posilňovanie)

Dopoludnia: 10: 30-11: 30 - 1. tréningová fáza (nácvik špeciálnych bežeckých cvičení, intervalové úseky, ...)

Popoludní: tréningové voľno

Podvečer: turnaj vo volejbale, stolnom tenise, ....

Večer: regenerácia

 

5. deň

Ráno: 7: 00-7: 30 - ranná rozcvička (ľahký beh, pretiahnutie, posilňovanie)

Dopoludnia: 10: 30-11: 30 - 1. tréningová fáza (nácvik špeciálnych bežeckých cvičení, intervalové úseky, ...)

Popoludní: 16: 30-17: 30 - 2. tréningová fáza (ľahký beh -dĺžka podľa fyzické schopnosti účastníkov)

Podvečer: posilňovanie - s vlastnou váhou tela, kruhový tréning, strečing

Večer: rozprávanie o tréningu, závodoch, ukážka bežeckého vybavenia, športovej výživy, debata

 

6. deň

Ráno: 7: 00-7: 30 - ranná rozcvička (ľahký beh, pretiahnutie, posilňovanie)

Dopoludnia: tréningové voľno

Popoludní: 16: 30-17: 30 - 1. tréningová fáza (záverečný závod, test, obehnutí ostrova)

Podvečer: posilňovanie - s vlastnou váhou tela, kruhový tréning, strečing

Večer: vyhodnotenie závodu a celého kempu

 

7. deň

Ráno: 7: 00-7: 30 - ranná rozcvička (ľahký beh, pretiahnutie, posilňovanie)

Popoludní: Odchod